انعقاد تفاهمنامه مرکز کارشناسان رسمی دادگستری گیلان با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان

انعقاد تفاهمنامه مرکز کارشناسان رسمی دادگستری گیلان با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان
تفاهمنامه مرکز کارشناسان رسمی دادگستری گیلان با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان

تفاهنامه همکاری مشترک میان اداره‌ کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری گیلان با هدف ارائه خدمات آموزشی مهارتی به کارشناسان مرکز و خانواده‌های آنان و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های خدمات کارشناسی مرکز منعقد شد.

کاظم پورنصیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان با اشاره به ظرفیت‌های مربیان خاطرنشان کرد: «علاوه بر امکان بهره‌گیری از توانمندی این مربیان متخصص در مرکز کارشناسان، آماده استفاده از کارشناسان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری درحوزه مباحث واگذاری‌ها و سایر امور حقوقی هستیم».

محمد باقری هره‌دشت رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری گیلان نیز با تاکید بر اینکه مرکز کارشناسان رسمی دادگستری با بیش از 500 عضو فعال در 60 رشته کارشناسی که عموماً دارای تحصیلات عالی و از اعضای هیات‌های علمی دانشگاه می‌باشند، در خصوص ارائه خدمات کارشناسی در حوزه‌های مورد نیاز اعلام آمادگی کرد.

در ادامه این دیدار رامین رفیع‌زاده معاون آموزشی، اصغر شهریاری مسئول امور حقوقی و همچنین محمدرضا یوسف‌پور رئیس اداره آموزش و عضو هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری گیلان به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک پرداختند.

در پایان این دیدار نیز، تفاهمنامه همکاری مشترک میان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان امضا و منعقد گردید.